Delegacje – co trzeba wiedzieć

Jeżeli musimy delegować swoich pracowników do innych państw w Unii Europejskiej musimy być świadomi praw jakie nas obowiązują. O ile wyjazd jest jedynie kilku dniowy nie stanowi on większego kłopotu dla pracodawcy. Jeśli jednak praca jaką miałby realizować pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy jakie będą nas wiązać, dotyczyć. Ważnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych oraz kontrole firm ich zatrudniających. Te oraz inne przepisy powinny być dobrze znane każdemu który potrzebuje wysłać pracownika do pracy zagranicę. Jeżeli jednak wszystkie regulacje prawne nie są nam znane lub nie jesteśmy ich pewni warto zaczerpnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje czy seminaria które są planowane przez: dyrektywa delegowanie Dzięki temu uzyskamy odpowiednią dla nas wiedzę z zakresu delegowania, jaka ułatwi nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z ważnymi informacjami warto dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.